امیدوارم ازوبلاگم خوشتان بیاید نظریادتون نره

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 89039
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 46
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 55
:: بازدید ماه : 211
:: بازدید سال : 720
:: بازدید کلی : 89039
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

مقام معظم رهبری که در سال‏های دهه 50 خورشیدی، به ‏عنوان یکی از مبارزان علیه رژیم گذشته فعالیت می‏کردند، مکرراً به شهرهای مختلف رفت و آمد‏ داشتند. ایشان زمانی که به تهران می‏رسیدند، با شخصی به نام آقای «قدیریان» تماس گرفته و پسر وی برایشان اتومبیلی فراهم می‏کرد.


:: برچسب‌ها: مقام رهبری , ماشین رهبر ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
یک شنبه 26 مرداد 1393

 

به گزارش افکارنیوز، از بهترین تکنولوژی‌هایی‌ که در اتوموبیل‌های ۲۰۱۴ استفاده می‌شود خبر دارید؟ با توجه به خودروهای آخرین مدلی که در بازار موجود است، دانستن این اطلاعات زیاد هم سخت نیست. در اینجا به تعدادی از این تکنولوژی‌ها می‌پردازیم.

۱- تشخیص عابر پیاده

خودرو ولو توانسته است با ترکیب تکنولوژی‌های مختلف به اختراع جدیدی را در تشخیص اشیا در فاصله‌های دور دست پیدا کند، خودرویی که به این تکنولوژی مجهز است می‌تواند عابرین پیاده و دوچرخه سواران را در فواصل متفاوت شناسایی و مانع تصادف خودرو با آنها شود.



از آنجایی که تصادفات با عابرین پیاده از شایع‌ترین تصادفات می‌باشد این تکنولوژی سریعا به سایر خودرو‌ها نیز منتقل خواهد شد.

۲- شناسایی علائم راهنمایی

این تکنولوژی در حال حاضر در اروپا استفاده می‌شود، خودررو‌های مرسدس بنز و آئودی در حال حاضر با استفاده از دوربین‌های مخصوص که در جلو خوردو تعبیه شده است می‌توانند علائم راهنمایی و رانندگی را شناسایی کنند.



این اطلاعات به راننده خودرو برای آگاهی بیشتر از علائم راهنمایی و رعایت سرعت مناسب کمک می‌کند.

۳- جاروبرقی تعبیه شده در خودرو

شرکت هوندا و کمپانی Shop-Vac جاروبرقی را در داخل خودرو مدل Honda Odyssey Minivan قرار داده‌اند.



شما می‌توانید به راحتی از جارو برقی داخلی خودرو در هر شرایطی استفاده نمایید.

۴- رادیو اینترنتی

نمی‌توان گفت این تکنولوژی جدید است، اما میتوان گفت رادیوهای اینترنتی در حال حاضر گسترده‌ترین تکنولوژی است که در خودروهای مدل ۲۰۱۴ فروخته شده در آمریکا وجود دارد.




این رادیو‌ها که بر روی داشبورد قرار دارند از طریق استفاده از اینترنت گوشی‌ همراه به ایستگاه رادیویی مورد نظر متصل می‌شوند.

۵- دستگیره‌های هوشمند

خودروهای تسلا مدل S سری سدان از تکنولوژی‌های منحصر به فرد زیادی استفاده می‌کنند، یکی از این تکنولوژی‌ها که طراحی بسیار زیبایی دارد، دستگیره‌های خودرو است.




این دستگیره‌ها هنگامی که خودرو درحال حرکت است و یا درب‌های خودرو قفل می‌باشد به صورت اتوماتیک به داخل در خودرو جمع می‌شوند، و با فشردن دکمه‌ای به بیرون آورده می‌شوند. این تکنولوژی در نوع خود منحصر به فرد است.

۶- صندلی ماساژور

مرسدس بنز برای خودرو‌های ۲۰۱۴ سری S خود صندلی‌های ماساژوری را تعبیه کرده است.



ماساژ سرنشین توسط کیسه‌های هوای کوچکی که در پشت صندلی قرار دارد انجام ‌می‌شود.

۷- رانندگی نیمه اتوماتیک

خودرو‌های کلاس E شرکت مرسدس بنز سیستم رانندگی هوشمندی را ارائه می‌کنند که می‌تواند کنترل رانندگی را با سرعت کم در مسیرهای پر پیچ و خم و شلوغ به دست بگیرد.



در صورتی که راننده از مسیر مشخص شده خارج شود برای جلوگیری از تصادفات این سیستم هوشمند به کمک راننده آمده و خودرو را در مسیر مناسب قرار می‌دهد. در مواقعی ضروری سیستم هوشمند می‌تواند خودرو را به صورت کامل متوقف کند.

۸- ترمز‌های هوشمند

خودرو جدید Acura مدل RLX دارای دکمه ترمز هوشمند است که با فشردن آن ترمز خودرو به صورت اتوماتیک کار خواهد کرد.




این قابلیت در مواقعی که راننده پشت چراغ قرمز در انتظار سبز شدن چراغ است مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۹- اخطار عبور از خط‌کشی

این قابلیت محبوب‌ترین تکنولوژی خودروهای سال ۲۰۱۴ خواهد بود. بیشتر تولید کننده‌ها این تکنولوژی را در خودرو خود استفاده خواهند کرد.




در صورت عبور خودرو از خط کشی، این سیستم هوشمند به راننده اخطار خواهد داد. البته تحقیقات نشان داده است که این سیستم به اندازه کافی کار‌امد نیست، اما برای رانندگان خواب‌الود و خسته هشدار مناسبی است.


:: برچسب‌ها: اتومکانیک، فناوری ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
یک شنبه 26 مرداد 1393

 ده آپشنی که هر خودرویی باید داشته باشد

آپشن های پرطرفدار مثل سیستم ناوبری یا سقف شیشه‌ای بازشو و یا روکش‌های فلزی و چوبی داشبورد و سیستم‌های سرگرمی می‌توانند بسیار جذاب باشند. اما آیا آپشن ها مهم‌تری هم وجود دارند. امروزه خرید خودرویی جدید بدون یکی از این آپشنها دردناک است. چه خودروی ارزان‌قیمت و یا خودروی لوکس و شناخته شده‌ای باشد. البته وقتی در ایران باشید، باید امکانات ایمنی یا سپر خودرو را هم یکی از آپشنها بدانید. و این لوازمی که در ادامه می‌آید، در نظر سازندگان داخلی، لوازمی بدردنخور می‌باشند که باید پول آن‌ها را گرفت اما از روی خودرو حذف کرد!

این فهرست پیشنهادی ماست. شاید شما آپشن های مهم‌تری را بتوانید پیشنهاد دهید.

10. آینه‌های تیره شونده

 ده آپشنی که هر خودرویی باید داشته باشد

رانندگی در شب زمانی که نور چراغ خودروهای پشت سری به طور متناوب روی چشمان شما می‌تابد، می‌تواند تمرکزتان را برهم زده و باعث خطراتی شود. آینه‌های جدید به طور خودکار تیره می‌شوند تا بازتاب نور را به حداقل برسانند.

9. کروز کنترل

 ده آپشنی که هر خودرویی باید داشته باشد

هنوز کروز کنترل به یک سیستم استاندارد و ضروری در تمام خودروها تبدیل نشده است و خودروهای زیادی را بدون آن خواهید یافت. تازه در بزرگراه‌های طولانی، نعمت آن را درک می‌کنید.


:: برچسب‌ها: اتومکانیک، فناوری ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 25 مرداد 1393
تهیه گرانترین غذای دنیا با چندش آورترین مواد +عکس
از خاویار (تخم شکم ماهی) تا ترایفل (انگل قارچ) به نظر میرسد تمامی غذاهای گران قیمت دنیا از موادی بسیار چندش آور ساخته میشوند که ما حتی نمی توانیم به آنها فکر کنیم.

سوپ لانه پرندگان نیز از دیگر انواع این غذاها هستند. این سوپ در منوی غذاهای چینی گران قیمت ترین آنهاست که از لانه نوعی پرنده ساخته می شود که لانه اش را با بزاق دهان می سازد.

ایران ناز، تمامی قسمتهای این لانه آغشته به بزاق دهان این پرنده است و گران قیمت ترین غذای حیوانی در سرتاسر دنیا است.

 
تهیه گرانترین غذای دنیا با چندش آورترین مواد +عکس

:: برچسب‌ها: چندش اور ترین غذاها ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 25 مرداد 1393
این زن در مدت 22 سال 20 مرتبه باردار شده! +عکس
خانواده دوگار در ایالت آرکانزاس انتظار تولد فرزند خود را در آوریل می‌کشند. البته این خبر خوش قبلاً 19 بار دیگر برای جیم و میشله تکرار شده و این زوج که تقریباً هر هجده ماه یک بار صاحب فرزندی شده‌اند، خودشان را برای استقبال از نورسیده آماده می‌کنند.
 
این زن در مدت 22 سال 20 مرتبه باردار شده! +عکس
 
به گزارش ایران ناز آنها 10 پسر و 9 دختر دارند که بین 2تا 23 سال سن دارند و چهار فرزندشان دو قلو هستند. آنها همچنین در تلویزیون ایالتی آرکانزاس آمریکا برنامه ویژه‌ ای تحت عنوان نوزده بچه و بیشتر دارند و از زندگی‌ خود کاملاً راضی‌ هستند.
 
این زن در مدت 22 سال 20 مرتبه باردار شده! +عکس
جیم 46 ساله و میشله 45 ساله است و برای انتقال بچه‌ها از یک اتوبوس قدیمی استفاده می‌کنند. در حالیکه بچه‌های قبلی آنها در سکوت رسانه‌ای به دنیا آمدند، خبر تولد بیستمین بچه جنجالی را در سایت‌ های اجتماعی به‌ راه انداخته و این سیاست عدم کنترل خانواده از سوی آنها طرفداران و دشمنان زیادی در سایت فیسبوک پیدا کرده است.

:: برچسب‌ها: باداری عجیب ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 25 مرداد 1393
ترسناک ترین روش ربودن دختران در تهران
روزنامه جام‌جم نوشت: 2 سارق نقابدار که با ربودن زنان و دختران آنها را در تاریکی شب در بیابان‌ها رها می‌کردند، دستگیر شدند.

اواخر سال گذشته 2 فقره شکایت در پلیس آگاهی شهرستان برازجان در استان بوشهر در دستور کار ماموران قرار گرفت. شاکیان پرونده که 2 خانم جوان بودند در تحقیقات گفتند وقتی قصد عزیمت به محل سکونتشان را داشته‌اند، سوار یک خودروی پراید نقره‌ای رنگ شده‌اند و پس از طی مسافتی، راننده و دیگر سرنشین خودرو که در صندلی عقب نشسته بود، به آنها حمله‌ور شده و با سرقت زیورآلات و ضرب و جرح، آنها را تا تاریک شدن هوا درون خودرو نگه داشته و سپس در بیابان‌ رها کرده و متواری شده‌اند.

با شروع تحقیقات از سوی ماموران پلیس آگاهی، بار دیگر زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی با ارائه شکایتی بیان کرد که از سوی 2 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که ماسک آلودگی هوا به صورت داشتند ربوده شده و آدم‌رباها پس از آزار و اذیت اموالش را سرقت کرده و سپس با رها کردن وی در بیابان متواری شده‌اند.
چهره‌نگاری از متهمان با مطرح شدن سومین شکایت و چهره‌نگاری، ماموران متوجه شدند شاکی سوم نیز از سوی 2 سارق تحت تعقیب مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و در اقدام مجرمانه 2 متهم تحت تعقیب برای آن که شناسایی نشوند از ماسک آلودگی هوا استفاده می‌کنند.

در حالی که تحقیقات در این زمینه از سوی کارآگاهان ادامه داشت 2 فقره شکایت دیگر از سوی زنان و دختران علیه متهمان تحت تعقیب به پلیس آگاهی ارجاع شد.

با تحقیق از 2 شاکی دیگر پرونده، سرنخ‌های لازم در این ارتباط به دست آمد و ماموران با شناسایی محل‌هایی که متهمان بیشترین رفت و آمد را داشتند سرانجام 2 سارق متجاوز را در اطراف منطقه آب‌پخش و شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی آنها اعتراف کردند علاوه بر منطقه آب‌پخش و شبانکاره در منطقه چغارک نیز به بهانه حمل مسافر با سوار کردن خانم‌هایی که به انتظار وسیله نقلیه بودند، آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از سرقت اموالشان تا زمان تاریک شدن هوا درون خودرو نگهداری می‌کرده‌اند.

در پی این اعترافات و شناسایی هر دو متهم از سوی زنان شاکی، در بررسی سوابق این دو متهم 27 و 28 ساله معلوم شد، آنها پیش از این نیز به اتهام آدم‌ربایی و نگهداری سلاح و مهمات دستگیر و سابقه کیفری دارند.

با اعتراف دو متهم پرونده، قاضی شیخ‌الحکمایی دستور قضایی را در این ارتباط صادر کرد و گفت: در بررسی پلیس معلوم شد این دو متهم در فاصله زمانی مختلف 2 فقره سرقت نیز در گچساران انجام داده‌اند که تحقیق در این زمینه آغاز شده است.

:: برچسب‌ها: ربودن دختران , ترسناک ترین روش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393
وجود سوزن هایی از جنس طلا در پاهای این زن (عکس)
وقتی این خانم برای درمان پا درد خود به بیمارستان مراجعه کرد، پزشکان هنگامی که از پاهای یک زن 65ساله عکس‌های اشعه ایکس گرفتند متوجه شدند که صد‌ها سوزن کوچک به‌صورت پراکنده در پاهای اوست.
 
 
پس از پرس‌وجو در این‌باره مشخص شد که این زن کره‌ای سال‌ها پیش تحت طب‌سوزنی بوده و از آن زمان صد‌ها سوزن از جنس طلا در بافت‌های پایش جا مانده است.به گزارش ایران ناز با وجود این هنوز مشخص نیست ماندگاری این سوزن‌ها تجویز پزشک طب سوزنی بوده یا ناشی از فراموشکاری اوست.

:: برچسب‌ها: وجود سوزن هایی از جنس طلا در پاهای این زن ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393
اسمتان را به زبان کره ای بیابید

در کشور کره معمولا اسم آدم ها بر تستس تاریخ توادشان تعیین میشودحالا تاریخ تولدتان را به میلادی محاسبه کنیدشما می توانید طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید !

مثلا:

من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه leeتولیست دوم به ماه تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه jongو تو لیست آخر هم به روز تولدم یعنی ۵نگاه کردم که میشه boom

پس میشه:lee-jong-bom

 


:: برچسب‌ها: اسمتان به زبان کره ای , مطالب خواندنی و جالب ,
:: بازدید از این مطلب : 1635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393
دختری که با لباس پسرانه به زیارت رفت!! +عکس
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر مدینه منوره در عربستان سعودی حاکی از آن است که نیروهای امر به معروف و نهی از منکر مستقر در مسجد النبی (ص)، دو روز پیش دختر را شناسایی و بازداشت کردند که لباس های پسرانه پوشیده بود و در حال نزدیک شدن به قبر رسول الله (ص) بود.

در همین راستا سرهنگ "فهد غانم" پس از اعلام این خبر، افزود: این دختر پسرنما پس از بازداشت به مرکز نیروهای امنیتی حرم انتقال داده شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: او در بازجویی مدعی شد که آرزوی داشته از نزدیک قبر پیامبر اکرم (ص) را ببیند و آن را زیارت کند اما به دلیل ممنوعیت این کار برای زنان تصمیم گرفت که با پوششی پسرانه خود را به محل مورد نظر برساند.

سرهنگ غانم همچنین گفت: به رغم اعترافات این دختر نوجوان، اما نه ما به عنوان نیروهای امنیتی حرم و نه نیروهای امر به معروف و نهی از منکر قانع شدیم لذا پرونده وی برای بررسی بیشتر و در صورت نیاز محاکمه شدن، به دادگاه مدینه انتقال داده شد.

قابل ذکر است پیش از این بارها و بارها رسانه ها و مطبوعات مختلف عربستان سعودی از بازداشت دختران پسرنما که با هدف رانندگی لباس های پسرانه بر تن کرده بودند، خبر داده بودند. ممنوعیت چنین اقداماتی مانند رانندگی و یا زیارت قبر پیامبر (ص) برای دختران و زنان عربستانی موجب شده که گاهی برخی از آنان با هدف انجام چنین کاری و یا با تکیه بر احساسات ماجراجویانه خود، ظاهری پسرنما به خود بگیرند.


:: برچسب‌ها: مطالب زیبا , مطالب خواندنی و جالب ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
شنبه 18 مرداد 1393

عجایب خنده دار که فقط در ایران میتوان دید! (تصویری)

عجایب خنده دار که فقط در ایران میتوان دید! (تصویری)
عجایب بسیار خنده دار که فقط در ایران می توان دید!
 

 

عجایب خنده دار که فقط در ایران میتوان دید! (تصویری)

:: برچسب‌ها: خنده دار , عجایب خنده دار که فقط در ایران میتوان دید! (تصویری) مجموعه : عکس های خنده دار ، طنز , عجایب خنده دار که فقط در ایران میتوان دید! (تصویری) ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
تبلیغات
<-Text1->
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید من حسین سروری مهراباد 16ساله ازاستان اذربایجان شرقی شهرستان عجبشیر هستم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

ازوبلاگ چه قدرخوشتان امد؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی فرهنگی و آدرسelmifarhangi007.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.