امیدوارم ازوبلاگم خوشتان بیاید نظریادتون نره

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 89076
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 83
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 92
:: بازدید ماه : 248
:: بازدید سال : 757
:: بازدید کلی : 89076
نویسنده : حسین سروری
پنج شنبه 30 مرداد 1393
طراحان، هتلی شناور به شکل دانه برفی غول پیکر در میان دریا و دور از ساحل طراحی کرده‌اند.
به گزارش صبحانه آنلاین، Koen Olthuis از دفتر معماری Docklands یک هتل شناور شیشه‌ای به شکل دانه برفی غول پیکر در میان دریا و دور از ساحل طراحی کرده است که دارای 86 اتاق، سالن‌های کنفرانس و آبگرم است.

 
برای رفتن به این هتل شیشه‌ای باید با قایق از بندر ترومسو، شمال دایره قطب شمال حرکت کرد.

 
این هتل محلی ایده‌آل برای مشاهده شفق قطبی است زیرا به اندازه کافی از شهر و آلودگی‌های نوری آن دور است.

 
این طراح گفت: افرادی که در دریا دچار دریازدگی یا اضطراب می‌شوند، نگران تکان‌های هتل نباشند؛ چراکه هتل روی ساختار جامدی به قطر 120 متر بنا می‌شود که جلوی تکان‌های آن را می‌گیرد.

 
ساخت و ساز این قصر شیشه‌ای تا شروع تابستان آینده طول می‌کشد و در دسامبر 2016 راه‌اندازی می‌شود.

 




:: برچسب‌ها: رنگین کمان(مجله ی تصویری) , گردشگری ایران وجهان , محیط زیست , هنر(طرّاحی،نقّاشی،خطّاطی ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
پنج شنبه 30 مرداد 1393

 

محفل ما بی ریاست

سوگند  به  روز  وقتی  نور می گیرد  و به شب  وقتی آرام  می گیرد که من نه تو را رها  کرد ه‌ام و نه با  تو دشمنی کرده‌ام. ( ضحی 1-2)

 افسوس که هر کس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را به سخره گرفتی (یس 30) و هیچ پیامی از پیام هایم به تو نرسید مگر از آن روی گردانیدی (انعام 4) و با خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو  قدرتی نداشته ام (انبیا 87) و  مرا به مبارزه طلبیدی و چنان متوهم  شدی که گمان بردی  خودت بر همه چیز قدرت داری (یونس 24)  و این در حالی  بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری. (حج 73)  

پس چون مشکلات از  بالا و پایین آمدند و چشم هایت از وحشت فرورفتند و تمام وجودت لرزید چه لرزشی، گفتم کمک هایم در راه است و چشم دوختم ببینم که باورم می کنی اما به من گمان بردی چه گمان هایی.

( احزاب 10)

 تا زمین با  آن فراخی بر تو تنگ آمد  پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من به  سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من بازگردی، که من مهربان ترینم در بازگشتن.

 (توبه 118)

 وقتی در تاریکی ها  مرا  به زاری خواندی که اگر تو را برهانم  با من می‌مانی، تو را از اندوه رهانیدم اما  باز مرا با دیگری در عشقت شریک کردی .(انعام 63-64) 

این عادت دیرینه ات بوده است، هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گردانیدی و رویت را آن طرفی کردی و هروقت سختی به تو رسید از من ناامید شده‌ای. (اسرا 83) 

آیا من برنداشتم از دوشت باری که می شکست پشتت را ؟ (سوره شرح 2-3) غیر از من  خدایی که برایت خدایی کرده است ؟ (اعراف 59) پس کجا می روی؟ (تکویر26)  پس از این سخن دیگر به کدام سخن می خواهی ایمان بیاوری؟ (مرسلات 50)  چه چیز جز بخشندگی ام باعث شد تا مرا که می بینی خودت را بگیری؟ (انفطار 6)  

مرا  به یاد می آوری؟ من همانم که بادها را می فرستم تا ابرها را  در  آسمان پهن کنندو ابرها را پاره پاره  به هم فشرده می کنم تا  قطره ای باران از  خلال آن ها بیرون آید و به خواست من  به تو اصابت کند تا  تو فقط  لبخند بزنی، و این در حالی بود که پیش از فرو افتادن آن قطره باران، ناامیدی تو را پوشانده بود.  (روم 48) 

من همان هستم که می دانم در روز روحت چه جراحت هایی برمی دارد و در شب روحت را  در خواب به تمامی بازمی ستانم  تا به آن آرامش دهم و روز بعد دوباره آن را به زندگی برمی انگیزانم و تا مرگت که به سویم بازگردی به این کار  ادامه می دهم.  (انعام  60) من همان هستم که وقتی می ترسی به تو امنیت می‌دهم.  (قریش 3)

برگرد، مطمئن برگرد، تا یک بار دیگر با هم باشیم.  (فجر 28-29)


:: برچسب‌ها: ادبی , مذهبی ومناسبتی , , ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
پنج شنبه 30 مرداد 1393


 

 

اغلب مردم عادت دارند توصیه‌های پزشکان را در مورد مصرف داروها نادیده بگیرند؛ مثلاً یک دارو را برای مدت زمان کوتاه‌‌تر و یا طولانی‌تر از حد توصیه شده مصرف می‌کنند و این یکی از رایج‌ترین اشتباهات متداول در میان بیماران است. حدود ۳۰-۵۰ درصد از بیماران داروهای خود را طبق دستورات پزشک‌شان مصرف نمی‌کنند، به همین دلیل تعداد دفعات مراجعه آنها به پزشک بیشتر می‌شود و دیرتر بهبودی می‌یابند.این نوع اشتباهات متداول فهرست بلند بالایی دارد. هر ساله حدود صد هزار نفر در آمریکا تحت تأثیر این اشتباهات متحمل آسیب‌های جدی می‌شوند. آنها در اثر بی‌توجهی به سفارشات پزشک به خودشان آسیب می‌رسانند. مطمئن‌ترین و البته تنها راه پیشگیری از ایجاد چنین اشتباهاتی این است که عضو فعال مراقبت از سلامت خود باشید؛ یعنی اینکه در تمام تصمیم‌گیری‌های مربوط به مراقبت از سلامت خود سهمی داشته باشید. شما در این باره می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید و در بهبود کیفیت سلامت خود نقش مهمی ایفا کنید.

 


به موارد زیر توجه کنید:

 

۱- برخی از مردم به پزشک‌شان در مورد تمام داروهایی که مصرف می‌کنند، نمی‌گویند. آنها بسیاری از مکمل‌ها و داروهای گیاهی را که هر روز مصرف می‌کنند، از قلم می‌اندازند. این اتفاق بسیار ساده می‌افتد. اگر با ورود به مطب و ملاقات با دکتر فراموش می‌کنید به او راجع به تمام داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کنید، بگویید، بهتر است قبلاً روی کاغذ تمام این موارد را یادداشت کنید. مصرف برخی داروها و مکمل‌ها با هم باعث ایجاد تداخل دارویی و برخی مشکلات حاد می‌شود. در ضمن اطلاع پزشک از آنچه که مصرف می‌کنید به او کمک می‌کند تا داروی مؤثرتری را برای شما تجویز کند.

 

 


:: برچسب‌ها: بهداشت،درمان و آموزش پزشکی , دانستنی ها , آموزش , , ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

 کارشناسان انتخاب دوست را شاخصي براي سلامت روان در نوجواني بر مي شمارند

 

مهارت دوست يابي، نخستين پايه هاي شكل گيري هويت و برقراري ارتباط موثر اجتماعي با محيط اطراف محسوب مي شود.

    انتخاب صحيح دوست و يادگيري شيوه هاي صحيح دوست يابي از شاخص هاي مهم تشخيص سلامت روان در شكل گيري شخصيت افراد به شمار آمده و به عقيده اكثر كارشناسان حوزه علوم اجتماعي و روانشناسي گروه همسالان در پي ريزي و تكامل شخصيت فردي كودكان و نوجوانان مهم ارزيابي مي شود.
    روانشناسان معتقدند، پس از ورود كودك به دومين مرحله مهم زندگي كه نوجواني نام دارد، نقش خانواده كمرنگ تر از گذشته شده و گروه همسالان نقش مهمي در زندگي افراد بازي مي كنند. از اين رو آموزش مهارت هاي چگونگي انتخاب مناسب گروه دوستان و شيوه هاي موثر رفتاري براي برقراري ارتباط مناسب و تعامل صحيح با همسالان حائز اهميت است. 

 

    به عبارت ديگر آموزش تكنيك هايي مانند روش هاي صحيح آئين دوست يابي، مهارت نه گفتن، تقويت اعتمادبه نفس، اتخاذ تصميم گيري هاي منطقي باعث خواهد شد نوجوان به راحتي تابع گروه همسالان قرار نگرفته و دوست يابي مهارتي به عنوان تثبيت هويت فردي، تقويت انديشه هاي اجتماعي، گسترش استعدادهاي فردي در ميدان رقابت دوستان تبديل شود. 

 

    دكتر امان الله قرايي مقدم، با تاكيد بر نقش مهم گروه همسالان در دوران نوجواني و اهميت دوست يابي مي گويد: دوست يابي هاي غلط زمينه ساز ظهور انواع آسيب هاي اجتماعي است. 

 

    برخي تحقيقات نشان مي دهد، در بسياري از موارد، تاثير گروه همسالان از خانواده نيز بيشتر است و زماني كه براي اوقات فراغت نوجوانان به درستي برنامه ريزي نشود، نوجوان اكثر وقت خود را با گروه دوستان گذرانده و در صورت نظارت ناصحيح والدين هويت اجتماعي كودك يا نوجوان دستخوش آسيب مي شود. 

 

    اين آسيب شناس اجتماعي اضافه مي كند، نقش والدين در شيوه دوست يابي فرزندانشان حائز اهميت است. والدين بايد تكنيك هاي دوست يابي را به فرزندان آموخته و باتوجه به ويژگي هاي فردي و شخصيت كودك به او كمك كرد تا بهترين انتخاب را داشته باشد.


:: برچسب‌ها: مهارت هاي دوست يابي, بهترین دوست, پیدا کردن دوست خوب, دوست ایده ال ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

منــــاجـــــات

دانلود این مناجات رو به شما پیشنهاد میکنم

دانــــــــــلــــود مناجات
 

:: برچسب‌ها: مناجات آرامش بخش ,
:: بازدید از این مطلب : 4364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

میزان فاصله قلب آدم ها و تن صدا
 

 

استادى از شاگردانش پرسید :

چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟

چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟

 شاگردان فکرى کردند و یکى از آن‌ها گفت:

چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم

 استاد پرسید :

این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟

آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟

شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند امّا پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد.

 سرانجام او چنین توضیح داد :

هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد.

آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند.

هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند.

سپس استاد پرسید :

هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟

آن‌ها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند. چرا؟

چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است.

فاصله قلب‌هاشان بسیار کم است.

استاد ادامه داد :

هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می‌شود.

سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده باش

اين همان عشق خدا به انسان و انسان به خداست است که  خدا حرف نمی زند اما همیشه صدایش را در همه وجودت مي توانی حس کني اينجا بین انسان و خدا هیچ فاصله ای نیست می توانی در اوج همه شلوغی ها بدون اینکه لب به سخن باز کنی با او حرف بزنی...

 


:: برچسب‌ها: ماجرایی تامل برانگیز ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

علائم سکته قلبی و مغزی

 

 

 

* در کم ترین زمان تصمیم بگیرید و در سریعترین زمان عمل کنید *

 

لحد را به خاطر بسپارید"

 

یک متخصص اعصاب اعلام کرده است که اگر شخصی را که دچار حمله شده در 3 ساعت به بیمارستان منتقل کنند می توان عوارض ناشی از حمله را به طور کامل از بین برد. بله به طور کامل!! وی می گوید روش شناسایی حمله و رساندن بیمار به درمان های پزشکی در کمتر از 3 ساعت به شناسایی علایم آن بستگی دارد.

شناسایی علایم سکته: در برخی موارد شناسایی علایم سکته کار بسیار سختی است.

متاسفانه نا آگاهی افراد می تواند منجر به فاجعه ای جبران ناپذیر شود. سکته می تواند باعث مرگ یا آسیب مغزی فرد گردد و این در حالیست که اطرافیان شخص حتی متوجه علایم سکته نشده اند.

پزشکان اعلام کرده اند که اطرافیان قربانی می توانند تنها با پرسیدن سه سوال ساده متوجه علایم سکته شوند: ل: از شخص بخواهید تا "لبخند" بزند. ح:از شخص بخواهید که "حرف" بزند یا یک جمله ساده را به درستی ادا کند.( مثلا: امروز هوا آفتابی است)د:از وی بخواهید هر دو "دست"اش را بلند کند. اگر فرد در انجام هر کدام از موارد زیر مشکل داشت ، در اسرع وقت با اورژانس تماس گرفته و علایم را برای امدادگران توضیح دهید.

و اما نشانه دیگری از سکته: از وی بخواهید "زبان" خود را بیرون بیاورد. اگر زبان وی به راست یا چپ متمایل شده بود، بدانید که شخص دچار حمله شده است.

 


:: برچسب‌ها: علائم سکته قلبی, علائم سکته مغزی, علائم سکته, پیشگیری از سکته, سکته ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

فواید تلاوت قرآن


 

قرآنکریممی‌تواندوسیله‌ایبرایهدایتوهمچنینوسیله‌ایبرایانحرافبیشترباشد. چراکهفقطوسیلهاستونههدف. لذااگرکسیخوبودرستاستفادهکرد،هدایتمی‌شود «هدیًللمتقین» واگرکسیسوءاستفادهکرد،باهمینوسیلهگمراه‌ترمی‌گردد. چنانچهفرمود:

«وَنُنَزِّلُمِنَالْقُرْآنِماهُوَشِفاءٌوَرَحْمَةٌلِلْمُۆْمِنینَوَلایَزیدُالظَّالِمینَإِلاَّخَساراً» (الإسراء۸۲)

برایانجامهرکاریورسیدنبههرهدفی،وسیلهیاوسایلیوجوددارد.

بهعنوانمثال: خودرو،وسیلهیحملونقلاست. هممی‌توانباآنمسافرحملنموددوهمکالاوهمقاچاقونیزموادمخدر. هممی‌توانباآنزیارتویابرایکسبحلالرفتوهممی‌توانبهدنبالفسقوفجوررفت. می‌تواندابزاریبرایسهولتامورباشدویاابزاریبرایفخرومباهاتوتکبرورفتنبهجهنم.

قرآنکریمنیزبرایتعلیموهدایتبشرنازلشدهاست. پساستفادهازآنماننداستفادهازهرابزاردیگری،بستگیبهقصد،نیتوچگونگیاستفادهیمصرفکنندهدارد. قرآنکریممی‌تواندوسیله‌ایبرایهدایتوهمچنینوسیله‌ایبرایانحرافبیشترباشد. چراکهفقطوسیلهاستونههدف. لذااگرکسیخوبودرستاستفادهکرد،هدایتمی‌شود «هدیًللمتقین» واگرکسیسوءاستفادهکرد،باهمینوسیلهگمراه‌ترمی‌گردد. چنانچهفرمود:

«وَنُنَزِّلُمِنَالْقُرْآنِماهُوَشِفاءٌوَرَحْمَةٌلِلْمُۆْمِنینَوَلایَزیدُالظَّالِمینَإِلاَّخَساراً» (الإسراء۸۲)

وماآنچهازقرآنفرستیمشفایدلورحمتالهیبراهلایماناست،لیکنکافرانرابهجززیانچیزینخواهدافزود.

البتهنهتنهاقرآن،بلکههرنعمتدیگریهمین‌گونهاست. نعماتموجبرحمتوآسایشوگشایشکارمۆمنینوموجبضلالت،گمراهیوگرفتاریبیشترظالمینوکافرینمی‌گردد. پس،اگرکسیدستکم،بدونغرضومرضبهقرآنرجوعنماید،بهترینبهره‌هاراازایناقیانوسبی‌کرانعلممی‌برد.

دقتشودکهچونانسانازخودهیچندارد،آنچهمی‌شنود،می‌فهمد،می‌گویدومی‌پذیرد،همهسخندیگراناست،حالچهسخنیجامع‌تر،خوش‌تر،علمی‌تر،نورانی‌تر،صادق‌تروهدایتکننده‌ترازسخنخداوندمتعالاست. آیاخوش‌ترنیستکهگوشانسانبهجایصداهایگوش‌خراشکهدعوتبهجهلوجهنممی‌کنند،کلامخدارابشنودوبهجایآنکهصدایحیواناتیاخناسانازگلویشخارجشود،مانندیکنبی،کلامخدارابازگونمایدوبهجایفهمهرسخنبی‌منطقوغیرمفهومیکهفقطازرویظنوگمان (نظریه) بیانمی‌گردد،حقایقکلامالهیرافهمنمایدوبهجایپذیرشهراعوجاجی،‌رابپذیرد؟

«إِنَّالَّذِینَیَتْلُونَکِتَابَاللَّهِوَأَقَامُواالصَّلَاةَوَأَنفَقُوامِمَّارَزَقْنَاهُمْسِرًّاوَعَلَانِیَةًیَرْجُونَتِجَارَةًلَّنتَبُورَ» (فاطر۲۹)

درحقیقت،کسانىکهکتابخدارامىخوانندونمازبرپامىدارندوازآنچهبدیشانروزىدادهایم،نهانوآشکاراانفاقمىکنند،امیدبهتجارتىبستهاندکههرگززوالنمىپذیرد.


:: برچسب‌ها: فواید تلاوت قران , فواید خواندن قران , قران , قران خواندن , خواندن قران ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

 

دگزامتازون

 

 

 قاتل خاموش جامعه ایران

 

این دارو که مدتهاست به عنوان یک داروی عادی در جامعه ما رواج پیدا کرده ست،

به عنوان های

 چاق کننده قوی کننده بدن ساز

 کمکی پنی سیلین درمان سرماخوردگی

ضد حساسیت قوی

مطرح شده در واقع یک کورتون قوی با قدرت سرکوب شدید سیستم ایمنی ست که در مرحله اول باعث بهبود ظاهری بیماریهای التهابی شده ولی در واقع با سرکوب ایمنی بدن باعث پایداری بیماری مبشود

 ایرانیها 25 برابر کل اتحادیه اروپا دگزامتازون مصرف میکنند

 عوارض مصرف طولانی دگزا:

 عفونت داخلی گسترده ، دیابت بیماری کلیوی و فوق کلیوی، عقیمی و سکته قلبی و مغزی و مرگ ناگهانی و . . .

 

 خیلی از موارد سکته های قلبی که در اعلامیه ترحیم جوانان ذکر میشود به دگزامتازون برمیگردد...


:: برچسب‌ها: دگزامتازون, داروهای مضر, دگزا, مضرات دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین سروری
چهار شنبه 29 مرداد 1393

مزایا و فوائد استفاده از شبکه های اجتماعی

 

 

با ظهور شبکه های اجتمایی مانند فیس بوک و توییتر و معنی یافتن مفهوم وب ۲ دیگر اینترنت بدون شبکه های اجتمایی غیر قابل تصور می باشد. شبکه های اجتمایی رفته رفته در همه ی دنیای گسترده‌ی وب فراگیر شدند و روزانه میزان قابل توجهی از کاربران اینترنت با این شبکه ها سرو کار دارند. کاربران شبکه های اجتمایی و به صورت کلی وب ۲ مزایایی نسبت به کاربران دیگر دارند که برای مدیر هر سایتی در ارتباط بودن با آن ها می تواند به اندازه ی قدم زدن در جزایر قناری جذاب باشد.

 


:: برچسب‌ها: : مزایا و فوائد استفاده از شبکه های اجتماعی, شبکه های اجتماعی, مزایا, فوائد, مزایای شبکه های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
تبلیغات
<-Text1->
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید من حسین سروری مهراباد 16ساله ازاستان اذربایجان شرقی شهرستان عجبشیر هستم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

ازوبلاگ چه قدرخوشتان امد؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی فرهنگی و آدرسelmifarhangi007.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.